Werkplek concepten

De werkplek van de eindgebruiker moet centraal staan. De aandacht gaat dan uit naar desktop of laptop, applicatie en aanvullende ict-middelen. Vanuit een functioneel standpunt wordt er naar de eindgebruiker gekeken. We zorgen ervoor dat er werplekken worden ingericht die het best passen bij een bepaald type gebruiker.

Werkplekken en verschillende typen gebruikers.

Hoe voorzie je iedereen van een passende werkplek en dus ook van een werkend apparaat? Met onderstaande werkplekconcepten zorgen we dat een gebruiker de werkplek krijgt die het best past. De gebruiker kan een binnendienst medewerker of een mobiele medewerker zijn maar misschien ook een combinatie van verschillende typen. We zorgen dan dat op de achtergrond alles goed wordt ingericht om dat mogelijk te maken. Wij verzorgen de apparatuur die nodig is (servers, netwerk en opslag) maar ook de gebruikerszijde (het apparaat en de applicaties). Daarbij leveren we bijpassende diensten zoals projectleiding, specialisten op locatie, leveren beheer en bieden een servicedesk.

Aanpak

Smart ICT verzorgt de totale inrichting. Op afstand kunnen we uw werkplekken beheren en bewaken. Wij staan klaar voor u op afstand (telefonisch) of bij u op locatie. Aanvullend kunnen we het inventarisbeheer inrichten voor alle in gebruik zijnde aparaten. We verhelpen verstoringen, voeren software updates uit, sluiten printers aan, maken gebruikers, mailboxen en profielen aan. Bovendien behoort functionele ondersteuning op Microsoft applicaties zoals Microsoft Office, SharePoint en overige, standaard tot onze werkplekbeheer dienst.

Flexibel support

Natuurlijk is er de mogelijkheid om flexibel support en beheer af te nemen. Dus op basis van aanvraag is mogelijk maar ook op basis van vaste dagen of dagdelen. Wij ondersteunen op basis van de vraag en zorgen ervoor dat uw werkplekken ondersteund worden. U hoeft zich niet langer zorgen te maken over capaciteit. Een werkplekbeheerder is zelfstandig en lost door middel van grondige probleemanalyses en het inschakelen van de juiste expertise de incidenten zelf op.

Uw voordeel

Voordeel is niet alleen de expertise op afroep maar tegelijkertijd ook grip op de kosten.U betaalt alleen voor daadwerkelijke inzet op basis van vaste uurtarieven. Of voor de afgesproken benodigdheden voor het behalen van de gemaakte afspraken. Bij hoge prioriteit komen we dezelfde dag bij u langs. Wij adviseren u graag op basis van uw situatie. Bent u beter uit door incidenten te bundelen of uw werkplekbeheer anders te organiseren, dan hoort u dit van ons.

Resultaat

Vaste, lage kosten voor werkplek en gebruikerssupport met de juiste expertise.

Interne kantoormedewerker
Een medewerker die hoofdzakelijk op kantoor een vaste werkplek heeft.

Belangrijk

De werkplek moet beschikbaar zijn

 


Apparaat

Een desktop of laptop

 


Ondersteuning

Directe en persoonlijke support vanuit de service desk

Mobiele medewerker
Een medewerker die vaak onderweg is of soms vanaf meerdere locaties werkt.

Belangrijk

De werkplek moet beschikbaar zijn

 


Apparaat

Laptop, tablet, chromebook of smartphone


Ondersteuning

Directe en persoonlijke support vanuit de servicedesk ook buiten de kantoorlocaties.

BYOD medewerker
Een medewerker die zijn eigen tablet, smartphone, chromebook of laptop meebrengt.

Belangrijk

De klant infrastructuur moet omgaan met apparaten van buiten de organisatie en veilig blijven.


Apparaat

Eigen Laptop, Tablet of smartphone


Ondersteuning

Zo veel mogelijk zelf-service. Directe en persoonlijke support vanuit de servicedesk is een optie.